eydis

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av ida hästgalen - 19 juni 2012 09:34

Hej ! 

inatt sov jag och Josefina i Majvors gäststuga !

det va jätte mysigt, vi tittade på två filmer <3

Mr Bean & Savanens hjältar <3

Fett nice asso !!!!

Men nu drar vi till stallet ett tag !

Ha det gött <3

 

Av ida hästgalen - 19 juni 2012 09:30

Hej gubbs !

Nicholai Hollesen har en tävling på sin blogg !

så jag har kopierat den och ni ska få en länkning längst ner !

Såhär stod det i hans inlägg :


Nu kör jag igång en tävling om ett URSNYGGT pris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För att vara med i tävlingen ska NI länka tävlingen på era bloggar och facebooks, dvs bloggen.
kommentera när ni gjort det i DETTA inlägget, skriv era namn och efternamn samt vart ni bor. Det är väldigt viktigt att ni faktiskt länkar detta på de få saker jag bett er om. Jag kommer att checka om vinnaren gjort det ;)

Priset är inte någon fjantig borste eller något, Det är SVINDYRT och glittrar !!!! :D


Ni kommer till Nicholais blogg hääääääär

Jag ska gå på ett ridläger på hans gård !!! 

sjukt taggad <3

Love U <3

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards