eydis

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av ida hästgalen - 3 juni 2012 19:56

Hej !

Jag vill bara hälsa till mina underbara kompisar!

Jag har de bästa kompisarna i värden.

I <3 You !

Jg tänker inte nämna några namn för jag vill inte missa någon 

så jag hoppas ni känner att ni står med på min kompis lista.

Ni är något av det bästa jag har 

jag älskar min familj och Eydis såklart 

men ni är oxo mycket värda 

även om man bråkar iblan och jag klagar och allt va det e 

så vill jag bara säga hur mycket jag älskar er 

och hur mycket ni betyder för mig. Ni hjälper mig och gör så att jag mår bra.

Jag hoppas ni känner lika dant för det är en härlig känsla 

Ni är speciella vänner som jag alldrig vill förlora! Jag ser det framför mig hur vi kommer 

shoppa ihop när vi blir äldre och hur vi sittrer i varsin gungstol och pratar när vi är ännu äldre och hur våra gravar är brevid varandra. 

Hoppas ni får läsa detta inlägg, så att ni får veta hur mycket ni betyder för mig 

Love you girls !!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 3 <3 <3 <3 <3 <3 

 

Av ida hästgalen - 3 juni 2012 19:48

nu stänger jag av datorn ! 

imon blir det mer bloggning än idag ! 

love you ! 

       

lite bilder från idag <3   

Av ida hästgalen - 3 juni 2012 19:36

Sorry att jag inte bloggat !! :-(

jag har varit med Emily hela dan och sen kom Josefina oxo !

vi hade en grymm dag !

vi tittade på harry potter och bakade kladdkaka <3 

Haha 

Kram // Ida <3 

     

Av ida hästgalen - 3 juni 2012 09:45

Hej ! 

Här sitter jag och gör tyska läxa !

Jag ska vara med goa Emily sen !!

Det ska bli kulit <3 <3

Måste plugga nu ;-) 

Kram // Ida <3 

   

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards