eydis

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av ida hästgalen - 10 juni 2012 21:36

Go natt bloggisarna <3 

Nu lägger jag mig lite och läser !

I den här boken :

   

Den äger värkligen & jag läser den på engelska (då lär man sig mer)

Så den boken tipsar jag om. 

Det är den senaste boken av en serie , jag typ samlar dem !!!


Imon är det skola som jäller. En helt vanlig skoldag typ. Sen efter skolan 

drar jag hem och käkar och slappar 

och sen KANSKE jag rider Eydisen <3 <3 <3

Det va typ allt för idag <3

Kram och go natt <3 

Av ida hästgalen - 10 juni 2012 20:47

Hej ! 

Idag bestämde jag mig för en klänning som jag ska ha på mig på fredag <3

Ingen har sett det förutom mig och min mamma !

Någon som blir nyfiken??

Kanske lägger ut en bild på den om någon vill det förstås!!!

Jag ska i alla fall ha en vit kofta och vita leggings till. 

Hoppas det blir bra !

Kram // Ida <3 

     

????????????Kan man ha convers på skolavslutningen???????????

Av ida hästgalen - 10 juni 2012 20:01

Hej !

Jag kom precis hem från Allum.

Jag var där med Emily men sen träffa vi Sara oxo <3

VI hade superkul och jag fick allt handlat som jag ville <3 <3 <3

•Klänning 

•Bikini

•Converse 

•T-shirt 

Här kommer bilder på det jag köpt <3 


Det här är INTE min skolavslutnings klänning !!!!!

    

Jag köpe mer men httade inte bilder på dem!

men här är en bild på min t-shirt som jag köpte <3 

   

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards