eydis

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av ida hästgalen - 9 juni 2012 22:12

Det var en tjej som ville veta hur man länkar bloggar/hemsidor från sin egen blogg typ

Efter som förra inte funka kommer ett till försök här !



 

Av ida hästgalen - 9 juni 2012 22:10

Hej jag fick en fråga hur man länkar till bloggar från sin egna blogg!

här kommer svaret ! 

om den inte funkar är det för att jag är oteknisk!

Av ida hästgalen - 9 juni 2012 22:00

Hej ugefär det ska jag hinna med imon :

• Blogga

• Handla avslutnings klänning 

• (rida Eydis) 

• Slappa

• ???

ja det va inte så mycket som jag hade för mig imon. 

men man får vell se. 

Jag åker vell till Allum imon och handla klänning och lite till, typ skor och shorts och sont .


Jag bloggar nog inte mer sen 

så jag säger go natt !

Kram // Ida <3 

Av ida hästgalen - 9 juni 2012 21:54

Hej !

Idag red jag Eydis då <3 

vi re barbacka och gjorde övningar som en tränare sa till mig att jag skulle göra <3

alltså famdelsvändningar och skänkelvikningar <3

det gick super ocg traven oxo , men sen när vi skulle galoppera fatta hon nada så hon försökte få av mig, 

så hon trava fort och sen tvärstanna hon.

aja nästa gång blir det sadel som jäller.


Idag ramla jag av oxo, jag hamna snett i traven och halka av. Eydis bara stod och titta ner på mig där jag satt på sanden i padocken. Men jag skada mig inte i alla fall.

Jag tog bilder idag oxo när Eydis rulla sig , men de får ni inte se idag. Får se när jag hinner ladda upp dem.

kram 

 

Av ida hästgalen - 9 juni 2012 21:41

Hej ! 

Du kanske tycker att jag har bloggat för lite idag !

Det beror på att jag varit på LISSE (liseberg) med Emily <3 

Vi hade jättekul, vi åkte :

• Balder

• Kanonen

• Lisebergsbanan

• Flumrider (ursäkta stavning)

• Atmosfear

• Kolerado 

• Spök hotelet Gastern 

vi åkte säkert mer men aja ...

Sen när jag kom hem tittade jag på en film med mamsen och mon brorsa, det var mysigt. 

sen red jag Eydisen <3 <3 <3 <3 

(jag gör en utvärdering av ridpasset sen)

och sen kom jag hem och titta på film igen 


Så set har varit en fullspeckad dag!

Kram // Ida <3 

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards