eydis

Alla inlägg under maj 2012

Av ida hästgalen - 21 maj 2012 08:09

hej va med och tävla! och vinn en LÄNKNING !

du behöver bara gissa vad det är för hundras????

   

vinnaren kommer att utses så fort någon svarar rätt !!!

Kram // Ida <3   

Av ida hästgalen - 21 maj 2012 07:33

hej nu har jag duchat och äter nu! 

sen blir det skola !    

det ska bli kul att träffa kompisarna igen 

eftersom vi var ju lediga torsdag,fredag, lördag och sönda. 

kram // Ida <3 

     

Av ida hästgalen - 20 maj 2012 21:49

go natt loggen nu lägger jag mig!

ska tvätta håret imon så jag vaknar vell vid 7 antar jag!

vi börgar kl : 9.05 imon så det  blir gött!!!

nu ska jag i alla fall sova! 

Kram // IDA <3 

 

Av ida hästgalen - 20 maj 2012 08:47

hej !

idag ska jag till My one! med goa Sara!!!!

min iköps lista är!

• Ridvantar

• Vitaridbyxor

• ????

ajaj det blir säkert mer än jag hade tängt från början!!! haha 

du kan läsa saras blogg häääääääär

Jag ska äta frukost och sen titta till mina gull hästar!

Kram // Ida <3

     

Av ida hästgalen - 19 maj 2012 19:27

hej !

Nu är jag äntligen hemmafrån Norge!

har tittat på många saker. så nu är jag super trött!

har tagit massa bilder som ni kommer att få se imon tror jag!

jag tror inte att jag orkar ladda in bilderna idag

så om ni undra varför jag inte blogga de senaste dagarna så är det för jag har varit i Oslo!

bloggar mer sen!

ska över till majvor nu och titta till hästarna! (de e bortresta!) 

Kram// Ida <3 

         

Av ida hästgalen - 17 maj 2012 08:37

hej jag ska åka till oslo nu och titta på firandet och gamla byggnader och sont. 

jag är inte borta länge 

men jag kan inte ta med datorn dit så det blir ingen mer bloggning Idag!

hoppas ni har det bra!

Kram // IDA <3 

   

Av ida hästgalen - 16 maj 2012 21:51

Go natt !

jag har precis sett dirty dancing!

den var jätte bra!

innan det var jag hos Eydis! det gick sådär. jag var lite okonsentrerad ! :-( 

men nu ska jag lägga mig och sova!

sov gott !

Kram// Ida <3 

 

Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards