eydis

Alla inlägg under maj 2012

Av ida hästgalen - 16 maj 2012 17:52

hej nu går jag över till eydis !

får se om det blir någon ridning idag!

blir nog inga nya kort. för min mobils minne är slut ! :-( 

Kram// IDA <3 

 

Av ida hästgalen - 16 maj 2012 16:11

hej nu är jag hemma !

Jag har haft vår dag idag och det var super råkigt i slutet för då regna det oxo!

jag var super blöt så det hade varit lite jobbigt att åka till stallet! 


nu har jag gamska tråkigt! men snart ska jag packa oxo för jag ska till 

Oslo . Där ska jag titta på gamla byggnader och statyer

Kram// IDA <3 

Ps. det är INTE frivilligt!

             

Samma gamla Min !!!!!!  

Av ida hästgalen - 16 maj 2012 08:14

hejsan bloggen snart går jag till skolan !

försöker göra en smsbloggning! 

hörs mer sen! 

       

Av ida hästgalen - 16 maj 2012 07:09

hejsan !

Har nyss vaknat och satte mig direkt vid daton !

idag ska vi ha vårvandring så det kommer vara svårt att blogga idag!

efter skolan ska jag och några till, till stallet!

det ska bli superkul eftersom jag sköter Salea idag !

jag försöker blogga sååååååå mycket som möjligt! kanske blir en sms bloggning vem vet!

Kram// IDA <3 

     

Av ida hästgalen - 15 maj 2012 20:25

go natt bloggen!

Jag stänger av datorn för idag!

är nöjd med dagen , har haft det super.

längtar tills ......? 

gissa vad jag väntar på ?

hoppas hon svarar snart! mer säger jag inte !!

Sov gott // IDA <3

             

Av ida hästgalen - 15 maj 2012 20:21

hej nu är hemma från min Eydis!

Vi red ut ocg så. galopperade lite oxo :-D 

det var super kul. 

majvor , kommi, stefan och eldur följde med mig och Eydis oxo. 

Hörs mer sen!! 

KRAM // Ida <3

                         

Av ida hästgalen - 15 maj 2012 16:23

Hej hej !

Nu går jag till min lilla gulle plutt Eydis!

eller jag är inte säker än efter som det är 

riktigt äckligt väder

det spö regnar ute :-( 

ha det bra !

Kram// ida <3

       

Av ida hästgalen - 15 maj 2012 16:11

Hejsan bloggen!

dagens bild vann Amanda!

hon har en super fin blog som är kul att följa!

ni kan läsa hennes blogg Hääääääär!!!!!

Kram // IDA <3

Svaret på dagen häst är : Islandshäst 

Hästen heter Flipi !!! <3  

Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards