eydis

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 21:15

go nattis bloggen! 

hejdå för idag! jag etyp as trött , ska lägga mig nu så att jag kan vakna tidigt imon!

som sagt ska jag rida Brio (o'brain) imon. vi ska hoppa 

så jag etyp super taggad!!!

Go natt // Ida <3

   

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 20:56

hej har ganska dålig statistik

just nu men älskar er ändå ! jag måste blogga mer !

här kommer kurvan !!!!!

Kram // Ida <3 

   

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 20:25

Goingen Sara van på dagens bild!

det var en dansk svensk gårdshund!

hon har en nice blogg med några andra !

den esuper bra och fin! 

kram// IDA <3

ni kan läsa saras blogg häär!

     

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 19:59

hej! 

idag har jag varit med bästa Emily! 

jag hade tängt att ha en bildbomb idag men det blir nog imon när jag har fått hjälp med att ladda över dem!

ni förstår jag e inte så teknisk av mig ! 


imon ska jag ha privatlektion på min kompis sköt häst Brio (O'brain) han e super gullig! 

och jag e sjukt taggad ! 


jag har precis duchat så nu luktar jag gott (hahaha) 


Kram // Ida <3 

       

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 16:53

Hejsan bloggen! 

det är typ super häligt väder!

jag är med emily nu och vi har bakat en super go kladdkaka! (bilder kommer sen) 

förut var vi hos Eydis! jag red henne lite och galopperade typ jättemycket, sen lös hoppa vi henne lite, och hon älskade det!

Hon kommer bli en super hopphäst!

bloggar mer sen! Nu ska vi äta lite kaka och kaske hoppa lite oxo !

(bildbomb sen!!!!) 

kram// IDA <3

               

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 11:31

gissa vad det är för ras !!!

Kram// IDA <3

Ps. Emily får inte gissa för att hon var med när jag väljde –bild!

   

Av ida hästgalen - 13 maj 2012 11:25

hejsan bloggen! 

jag vakna för länge sen och nu e goa Emily här! 

Jag har en kompis i stallet som har en grymm blogg! 

Hon heter Ellea och e sjukt bra på att Rida!!! 

Ha det bra !!

KRAM// Ida <3

gå till Ellas blogg Hääääär !!!

     

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards