eydis

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av ida hästgalen - 7 maj 2012 20:00

Hallojsan är hemma hos Majvor just nu :-) Vi äter pannkakorPs. Majvor är min granne som äger eydis

 
Av ida hästgalen - 7 maj 2012 19:16

HallojDet var jätte kul med blogg så jag ska fortsaätta Hoppas ni är lika glada som jag :-D Imorn är der tisdag och nationella prov i engelsaere

 
Av ida hästgalen - 7 maj 2012 16:41

Sorry för det förra inlägget skulle ha kolla hur det funka med mobil bloggning

 
Av ida hästgalen - 7 maj 2012 16:34

ditt inlägg

 
Av ida hästgalen - 7 maj 2012 16:21

ja rubriken säger det mästa 

jag ska ha massa dagens grejor

så det är bara att komma med förslag till dagens häst/bild

Kommer nog inte göra ett inlägg varige dag av alla men ska försöka göra såmånga om dagen som möjligt

Kram // ida <3

 

Sorry kompisar det blev en going bild .Hoppas ni inte blir arga haha 

Av ida hästgalen - 7 maj 2012 16:18

Hade tängt att ha dagens låt (kommer dock inte ha det varige dag, men så ofta som möjligt) , här kommer MIN favorit

Kram// IDA

Av ida hästgalen - 7 maj 2012 15:50

Hej ! 

mitt stora intresse är Hästar, hästar och ännu mera hästar 

jag älskar att rida och pyssla om hästar 

speciellt Eydis och Salea (de som är på bilderna)

Jag rider på 2 olika stall

Eydis är en super snäll unghäst som jag holler på att rida in, hon bor hos mina grannar 

Salea är en ridskole häst som jag rider på lektion ibland, hon är en sur gammal dam. Men hon är go och snäll mot mig (Salea bor  på Råda RK) 

Eydis är mamma . Hon fölade för ett år sedan 

Fölet heter Sokka och hon är som en stor snäll hund

det var allt för just nu

Kram // IDA

 


Av ida hästgalen - 7 maj 2012 15:45

Hej det här är min blogg!

det här är inte min första blogg!

jag har haft en innan men jag tog bort den och jorde en paus.

nu ska jag göra en toppen blogg med många inlägg och bilder <3 

hoppas du gillar den och tippsar MÅNGA vänner <3 

Kram ida <3

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till min blogg <3 ;)

Presentation


Hej
jag är typ en vanlig häst galen tjej som rider
jag bor i landvetter och är snart 13 år

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst ??
 Långa inlägg
 korta inlägg
 fakta inlägg
 Roliga inlägg
 mycket bilder
 bara text
 Inlägg om eydis
 inlägg om stallet
 Vet inte
 något annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards